Friday, March 19, 2021

Provide Legal Advice Related To Eu Law, For 5 Dollars











About:

Beste ondernemer,



Hierbij bied ik mijn juridische diensten aan. Inmiddels ben ik 5 jaar ondernemend jurist. Sinds een jaar leg ik de focus op ondernemers. Onder meer de volgende werkzaamheden kan ik voor u verrichten:



  • Bepalen van uw rechtspositie (en geven van advies)
  • Opstellen van contracten
  • Opstellen van algemene voorwaarden
  • Controleren van contracten/algemene voorwaarden
  • Opstellen van juridische brieven
  • Bijstaan in rechtszaken


Voor een advies op maat betaalt u tijdelijk slechts $5,-!



Neem vrijblijvend contact met mij op en wie weet kan ik iets voor u betekenen!

Reviews


:

Goed en snel!

:

very good and quick

:

Het is erg fijn om met Yael Hoogvliets te communiceren. Hij luisterd echt naar wat jij te vertellen hebt en wat je graag wilt weten. Op basis daarvan geeft hij je heel goed advies en legt hij dit ook op een fijne manier uit. Voor al mijn juridische (bedrijfs) vragen zal ik zeker terug komen hier en ik zal het ook zeker voor iedereen aanraden !

:

very satisfied

:

Great Seller gave me a good and fast Advice. Much recommended!




No comments:

Post a Comment